צבע אפור פחם

טיפים לעיצוב הבית עם צבע אפור פחם 

הצבעים שאנו בוחרים לעצב עימם את ביתנו משפיעים באופן מכריע על החלל ומכאן – גם על התחושות שלנו בתוכו. הרבה פעמים ישנם אילוצים כאלה ואחרים לבחירת צבע האריחים והקירות. על כן יש להתמקד בבחירת כל האלמנטים הנוספים בחלל, ולשקול היטב את צבע הריהוט, גופי התאורה האקססוריז והטקסטיל, על מנת שישתלבו באופן שעושה נעים בעין ובלב. אחד הצבעים שמשתלבים כמעט בכל חלל באופן מחמיא, נקי וקלאסי, אך גם מוסיף נופך של דרמטיות מומלצת, הוא צבע אפור פחם. כאן תוכלו לקבל רעיונות איך לשלב אותו בביתכם.

 

צבע אפור פחם – עיצוב נקי וקלאסי

היתרונות של צבע אפור בעיצוב הבית, במיוחד בגוון פחם, טמונים בשילוב הייחודי שלו בין ניקיון וקלאסיות מצד אחד, לבין הוספת אמירה עיצובית ואופנתית לחלל מצד שני. גוון אפור פחם הוא אפור כהה מאוד, כמעט שחור, אשר מעניק נופך דרמטי לחלל אם משלבים אותו ברהיטים ובאקססוריז. בין אם מדובר בסלון, במטבח, בחדר השינה או בחדר הרחצה – שילובו יעניק נקודות כובד נעימות ומחמיאות. יתרון נוסף הוא שניתן לשלב אותו בקלות כמעט עם כל צבע אחר, ועל כן הוא גם ניטרלי וגם עוצמתי בעת ובעונה אחת.

 

רעיונות לשילוב צבע אפור פחם

  • מדפים – מדפים הם אמצעי נהדר להוסיף נקודות צבע ועיצוב לקירות לבנים עירומים. נסו לתלות מדפים בצבע אפור פחם ותראו איך ברגע נוסף אופי לחלל.
  • ריהוט – רהיטים בצבע אפור פחם הם מלאים באופי ובנוכחות. אפור פחם משתלב בקלות בכל סוגי הרהיטים, ויכול להיות משולב בכורסאות, ספסלים, מיטות, קונסולות, שולחנות ועוד.
  • אקססוריז – דרך מלבבת להוסיף עוד אופי לחלל היא כמובן הוספת אלמנטים עיצוביים וחפצים שונים. נסו לשלב כדים לעציצים, לוחות מגנטים או מראות עם מסגרת דרמטית בצבע שחור פחם ולא תתחרטו.

 

קולקציית פחם של המותג Collectie

אם אתם מחפשים מוצרים לעיצוב הבית בצבע אפור פחם, תוכלו להתרשם מקולקציית הפחם הייחודית של מותג העיצוב הישראלי Collectie. מוצרי המותג מתאפיינים בעיצוב פונקציונלי, בקווים נקיים, ובשימוש בחומרים כגון בטון ומתכות, המשלבים צבע אפור פחם דקורטיבי מלאים באופי ובנוכחות ייחודית. בין המוצרים בצבע אפור פחם תמצאו מדפים מעוצבים בגדלים ומסוגים שונים, רהיטים מינימליסטיים ומלאי קסם, ואקססוריז ייחודיים כגון כדים, לוחות ומראות.

 

מוזמנים לבקר באתר או בחנות הסטודיו של המותג – Collectie הוא מותג עיצוב ישראלי שהוקם בשנת 2014 ע"י יערה וענת אשכול והמעצב, בוגר שנקר, רועי חלוצי. מוצרי המותג מעוצבים בהשראת הקשר שבין האדם לבינם, ומיוצרים בקפידה בבית המלאה ברמת הגולן. המוצרים מעוצבים ומיוצרים תוך מתן תשומת לב מרבית לכל מוצר ופרט, בעבודת יד ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר. לכל שאלה ולהזמנות טלפוניות אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות "צור קשר" באתר או בטלפון: 054-681807.

Shop now

You can use this element to add a quote, content...